Menu
Jūsu grozs

Atteikuma tiesības

Fiziska persona, kas izsaka vēlēšanos iegādaties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar saimniecisko vai profesionālo darbību (tālāk tekstā – patērētājs) saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” par distances līgumu 19.punktu var izmantot atteikuma tiesības un atgriezt iegādāto preci 14 kalendāro dienu laikā no pirkuma izdarīšanas brīža.


Lai izmantotu minētās atteikuma tiesības, Jums ar paziņojumu par lēmumu atteikties no iepriekš minētā distances līguma ir jāinformē SIA PONTON.LV elektroniski, nosūtot iesniegumu vai atteikuma veidlapu (atteikuma veidlapu var saņemt elektroniski, nosūtot ziņu uz info@ponton.lv) uz elektroniskā pasta adresi info@ponton.lv vai rakstveidā, nosūtot iesniegumu vai atteikuma veidlapu uz adresi Stigu iela 4, Rīga, LV-1021, Latvija.
Atteikuma veidlapas vai iesnieguma nosūtīšana noteiktajā termiņā atbrīvo patērētāju no jebkurām līgumsaistībām saistibā ar attiecīgo distances līgumu. Patērētāja pienākums ir septiņu dienu laikā no atteikuma veidlapas vai iesnieguma nosūtīšanas (elektroniskās vēstules nosūtīšana vai pasta zīmogs) atgriezt preci pārdevējam. Pēc preces atgriešanas pārdevējs novērtē preces atgriešanas stāvokli un sagatavo dokumentu par naudas līdzekļu atgriešanu un nosūta to atbildes veidā elektroniski vai uz norādīto adresi. Ja patērētājs apstiprina dokumenta par naudas līdzeklu atgriešanu saturu, pārdevēja pienākums ir septiņu dienu laikā pēc patērētāja apstiprinājuma saņemšanas atmaksāt patērētājam par preci samaksāto naudas summu.


Informējam, ka patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;
  • prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
  • prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
  • prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām šīs preces daļām;
  • patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm.


Mūsu ieteikumi, lai izvairītos no pārpratumiem:

  • preces saņemšanas brīdī pārliecinieties vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai – ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri. Atteikuma tiesības nav spēkā precei, kura piegādāta ar kurjerdienestu un kurai konstatēts skrāpējums vai jebkāds cits mehānisks bojājums un tas nav norādīts uzreiz pie preču saņemšanas. Redzot kādus vizuāli uzskatāmus bojājumus iepakojumam, lūdzam pieprasīt kurjeram tos atzīmēt preču piegādes pavadveidlapā. Tas palīdzēs ātri rast risinājumu gadījumā, ja arī pati prece tikusi bojāta piegādes laikā! Jums ir tiesības preci, kurai bojāts iepakojums vai liekas aizdomīga, nepieņemt jau preces piegādes brīdī.
  • Pārbaudiet, taču nelietojiet preci.
  • Saglabājiet un nesabojājiet preces oriģinālo iepakojumu un komplektāciju (aizlīmētus plastikāta iepakojumus drīkst rūpīgi atvērt ar šķērēm).

Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības un tas nav saistīts ar attiecīgās preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem, tad patērētāja pienākums ir segt izmaksas, kas saistītas ar preces nosūtīšanu atpakaļ.

Noskatieties video par mums